Vilkår og betingelser

Åbningsbestemmelser

  • I henhold til disse forretningsbetingelser definerer vi forholdet mellem vores firma, E-Jobs Service ApS, med hjemsted på Na plzence 1235/2, CZ-150 00 Praha 5, virksomheds-ID-nr .: 03860752, som sælger og operatør af e-shoppen på www.allzora.dk, og du, vores kunde, der indgår en købsaftale med os.
  • Vi anvender en ensartet tilgang til vores kunder og giver dem de samme fordele, uanset om de er forbrugere eller ej. Derfor gælder reglerne i disse forretningsbetingelser for alle vores kunder.
  • Disse vilkår og betingelser dækker primært køb af varer i vores e-shop. De finder anvendelse på køb af varer på kundelinjen eller i en af vores murstensbutikker i overensstemmelse hermed.

Indgåelse af købsaftalen

  • Du kan indgå en købsaftale med os eksternt via e-shoppen eller vores kundelinje eller personligt i en af vores butikker.
  • I tilfælde af en købsaftale, der er indgået eksternt, udgør ordren, der afgives ved ordrens afgivelse på hjemmesiden eller via kundelinjen, et udkast til købsaftale. Ordren er gyldig i en periode på 21 dage, og vi bekræfter modtagelsen via e-mail. Købsaftalen indgås derefter efter vores accept af udkastet i form af forsendelse af de bestilte varer. Vi informerer dig om forsendelse af varer via e-mail.
  • Vi leverer kun varer i en mængde, der er sædvanlig til husholdningsforbrug. I specifikke tilfælde (især i tilfælde af rabatter eller salg) er vi berettiget til at bestemme den maksimale mængde, vi kan levere.

Tilbagetrækning uden grund

  • Ifølge loven har du ret til at trække dig tilbage fra en aftale, der er indgået på Internettet eller over telefonen uden at give en grund inden for 14 dage efter levering af varerne. Dette gælder også for køb i vores murstensbutikker.
  • Hvis du ønsker at udøve denne ret, skal du underrette os om din beslutning om at trække aftalen inden for ovennævnte frist. Den bedste måde at gøre dette på er at kontakte os påhelp@allzora.dk eller ved at ringe +45 78 77 36 02. Du kan også bruge den tilbagekaldelsesformular, der findes her.
  • I tilfælde af at du trækker dig tilbage fra aftalen, refunderer vi varens købspris. I tilfælde af tilbagetrækning inden for 14 dage efter levering af varerne har du også ret til refusion af leveringsomkostningerne i et beløb svarende til den billigste leveringsmetode. I tilfælde af en senere tilbagetrækning fra aftalen refunderer vi kun varens købspris. Ovennævnte midler refunderes straks senest 30 dage fra datoen for tilbagetrækning. I overensstemmelse med loven kan vi dog vente med betalingen, indtil du returnerer varerne. Til refusionen bruger vi de samme betalingsmidler, som du brugte til at betale købsprisen, medmindre vi er enige om andet.
  • Uden forsinkelse, senest 14 dage efter datoen for tilbagetrækning, skal du sende varerne tilbage til os. Vi giver dig alle de nødvendige oplysninger om afsendelse af varerne via nævnte kontakter.
  • Køberen bærer omkostningerne forbundet med returnering af varer til sælgeren, selvom varerne ikke kan returneres på grund af deres art med almindelig post.
  • Vær opmærksom på, at du ifølge loven skal holdes ansvarlig for enhver reduktion i varens værdi som følge af håndtering af varerne på en anden måde end nødvendigt for at gøre dig bekendt med varens art, egenskaber og funktionalitet (f.eks. hvis du bruger en parfume, selv efter at du allerede har prøvet det). Bemærk også, at du ikke er berettiget til at trække aftalen tilbage i tilfælde af varer, der er fremstillet i henhold til dine krav eller tilpassede varer (f.eks. Emballage med skræddersyede graveringer) og varer, som du har taget ud af emballagen, og som ikke kan returneres til emballagen. af hygiejniske grunde (f.eks. åbnede kosmetiske præparater og andre varer, der kommer i direkte kontakt med din hud).
  • Tilbagekaldelse af kontrakt er ikke mulig for tjenester - muligheden er kun tilgængelig for produkter, ikke for gaveindpakningstjenesten.

Klager

  • Hvis varerne viser en mangel ved levering, kan vi aftale kompensation i form af et kupon. Du har også ret til at kræve fjernelse af manglen i form af en udskiftning af levering eller reparation. I tilfælde af at det er umuligt eller urimeligt at fjerne en mangel, har du ret til at kræve en rabat på købsprisen, og hvis manglen er betydelig, kan du også trække dig fra købsaftalen. Du har også disse rettigheder, hvis en sådan mangel manifesteres senere.
  • Vi er ansvarlige for mangler i varerne, hvis manglerne manifesteres inden for to år efter levering af varerne eller inden den udløbsdato, der er angivet på emballagen.
  • Varer betragtes som mangelfulde, især når de ikke har de sædvanlige eller præsenterede egenskaber, ikke tjener deres formål, ikke overholder lovbestemte krav eller ikke er leveret i den aftalte mængde. Bemærk, at en øget følsomhed eller allergisk reaktion på de leverede varer ikke i sig selv kan betragtes som en mangel på varerne. Ligeledes udgør mangler i gaver og anden gratis ydeevne, som vi leverer uden for rækkevidden af din ordre, ikke en fejl. Billeder af varer i vores e-shop er kun illustrative og udgør ikke en bindende skildring af varernes egenskaber (for eksempel kan emballagen variere på grund af en ændring foretaget af producenten).
  • Vi vil med glæde besvare eventuelle spørgsmål vedrørende klager på help@allzora.dk eller +45 78 77 36 02. Send os varerne under sammen med en udfyldt klageformular, der kan findes her. Husk at angive, hvad du synes er en mangel, eller hvordan manglen manifesteres, og dit krav til metoden til behandling af din klage.
  • Vi informerer dig om forløbet af klagen, især om modtagelse, accept eller afvisning via e-mail eller sms. Vi kan også kontakte dig via telefon.
  • Vi træffer en beslutning om klagen uden forsinkelse. Behandlingen af klagen inklusive mangelfjernelse vil normalt ikke overstige 30 dage. Ellers har du ret til at trække dig tilbage fra købsaftalen. Det er nødvendigt for dig at give os den nødvendige hjælp til at overholde ovennævnte frist.
  • I tilfælde af en berettiget klage afholder vi omkostningerne forbundet med returneringen af varerne.

Metode til betaling og levering

  • Du kan vælge betalingsmetode og levering fra de muligheder, vi tilbyder. Før afsendelsen af ordren underretter vi dig om den valgte betalings- og leveringsmetode og de dermed forbundne omkostninger.
  • De aktuelt tilbudte betalings- og leveringsmetoder og deres priser kan findes her.
  • Vi forbeholder os ret til at levere levering af varer gratis i udvalgte tilfælde.

Diverse

  • Vi giver vores kunder forskellige rabatter og gave- og andre kuponer. Deres anvendelse er underlagt regler, som vi informerer kunden om i hvert enkelt tilfælde. Medmindre andet er angivet, kan hver rabat eller gavekort kun bruges én gang, og kun én kupon af samme type kan bruges pr. Køb. Medmindre andet er bestemt, kan rabatter ikke kombineres. Hvis værdien af gavekortet er større end værdien af hele købet, overføres forskellen ikke til et nyt bilag, og det uudnyttede beløb refunderes ikke.
  • I forbindelse med det foretagne køb modtager du muligvis et evalueringsspørgeskema fra en tredjepart. Du kan dele din oplevelse med købet og varerne med andre. Vi vil være meget glade, hvis du er ude i spørgeskemaet.
  • Generel information
  • I henhold til lov om registrering af salg er sælger forpligtet til at udstede en kvittering til kunden. Sælgeren er også forpligtet til at registrere salget online hos skattemyndigheden i tilfælde af teknisk svigt senest inden for 48 timer.
  • Enheden til udenretslig retssag i tilfælde af en tvist eller den enhed, der behandler klager fra kunder, er underlagt dansk lovgivning og skal afgøres for Københavns tingret.
  • Aftalen indgås i Danmark og er underlagt Danmarks lovgivning.
  • Alle priser på produkter og tjenester leveres inklusive moms gældende på tidspunktet for bestillingen. I tilfælde af, at momssatsen ændres inden indgåelsen af købsaftalen eller inden forsendelsen af varerne, er kunden forpligtet til under hensyntagen til den valgte betalingsmetode at afregne enhver underbetaling af købsprisen, eller sælgeren skal straks sende kunden en e-mail, der beder kunden om at kommunikere, hvor sælgeren kan betale for meget betaling af købsprisen til kunden. Forsendelsen af varer skal indeholde et afgiftsdokument. Afgiftsdokumentet kan også sendes af sælgeren elektronisk i e-mailen, der underretter kunden om afsendelsen af varerne. Alle priser på varer, inklusive rabatpriser, er gyldige indtil videre, eller indtil lagrene er udsolgt.