REKLAMATION

Selvom manglen på de leverede produkter er minimal, skal du være sikker på, at vi løser problemet med det samme og til din tilfredshed. Det er i vores interesse at håndtere alt så hurtigt som muligt, så du behøver ikke bekymre dig om at skulle vente længere end nødvendigt (vi er normalt i stand til at få alt løst inden for få dage).

Hvornår kan jeg indgive en klage?

Du kan kun returnere ordren uden grund14 dage efter du har modtaget ordren.

Vi er ansvarlige for mangler på varerne på leveringstidspunktet eller dem, der manifesterer sig inden for 24 måneder efter levering. Vi er dog ikke ansvarlige for nye mangler, især hvis disse skyldes forkert brug af produktet. I tilfælde af et brugt produkt er vi ikke ansvarlige for mangler, der svarer til, hvor meget produktet er blevet brugt, eller mangler ved brugte produkter på leveringstidspunktet. I tilfælde af produkter med en angivet udløbsdato bærer vi også ansvaret for, at produktet er egnet til brug i løbet af denne periode.

Vi minder kunderne om, at en øget følsomhed eller en allergisk reaktion på et købt produkt ikke alene udgør en defekt. Tilsvarende kan mangler ved gratis gaver eller andre varer, der er gratis og ikke var en af dine bestilte varer, ikke betragtes som grund til klage. Fotografier på vores hjemmeside har et illustrativt formål og er ikke en bindende gengivelse af produktets egenskaber (for eksempel kan emballagen være forskellig på grund af ændringer fra producentens side).

Hvad er mine rettigheder, når jeg indgiver en klage?

I tilfælde af et defekt produkt kan vi kompensere dig i form af en kupon.

Du har også ret til at kræve afhjælpning af manglen ved udskiftning eller reparation.

Hvis en sådan løsning er umulig eller overdreven fra vores side, har du ret til at kræve en rabat på den pris, du har betalt. I så fald opbevarer du varerne, og vi tilbagebetaler dig en del af købsprisen. Hvis manglen er betydelig, kan du også trække kontrakten tilbage. I så fald sender du varerne tilbage, og vi refunderer dig hele købsprisen.

Hvordan indgiver jeg en klage?

Hvis du beslutter at indgive en klage, skal du sende produkterne til adressen E-Jobs Service s.r.o., Na plzence 1235/2, CZ-150 00 Praha 5 sammen med en udfyldt klageformular, som du finder her.

Vi informerer dig om forløbet af klagen, især om modtagelse, accept eller afvisning via e-mail eller sms. Vi kan også kontakte dig via telefon.

Vi træffer en beslutning vedrørende din klage uden forsinkelse. Behandlingen af klagen inklusive afhjælpning af manglen vil ikke overstige 30 dage. Ellers har du ret til at trække dig tilbage fra købekontrakten. Det er nødvendigt for dig at give os den nødvendige hjælp til at overholde ovennævnte frist.

Kontakt information

Vi vil med glæde besvare alle dine spørgsmål i forbindelse med klagen, hvis du kontakter os på e-mail-adressen help@allzora.dk eller telefonnummeret +45 78 77 36 02.